2010. július 28., szerda

Eclosia - végre elkészült

Május végén csatlakoztam Laure Creations Eclosia-"tanfolyamához". Ennek keretében a világon (vagy szerte Európában) nagyon sokan elkészítették ezt a csodás virágot.
Már ez enyém is jó ideje kész van, csak hát a lánc és a végső díszítés!... hát ezek nagyon sokat várattak magukra. Valahogy nem állt össze...
Aztán egyre jobban közeledett a "leadási"-határidő, és én meg összeszedtem magamat, megálmodtam azt a szőlőfürtöt és a szitakötőszárnyat az aljára, és a lánc meg szinte magától elkészült! :-)))
Hát most jöjjön ez újabb virágos darabom:









A nagy virágoskertet itt tudjátok megtekinteni: http://laurebijoux.canalblog.com/albums/a_jardin_aux_mini_eclosias/slideshow/index.html

11 megjegyzés:

  1. Csodás! Én is szemeztem a tanfolyammal, csak éppen egy másik versenyre dolgoztam akkor, így nem fért az időmbe. Gyönyörű darabok születtek.
    Gratula, hogy végigcsináltad, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!Csodás fantázia-gazdag ékszer!Köszi a linket is,csodás virágkölteményeket láthattam:)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez valami eszement.... csúccccssss, gyönyörűség, gratulálok fantasztikus munka!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen munka lehetett!!!!
    Mesés!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Elképesztően gyönyörű lett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Ez már művészi darab! Gratulálok, le a kalappal, hogy megfűzted!

    VálaszTörlés
  7. Nem semmi munka! Tényleg művészi! Nagyon különleges cuccokat raktok ti össze! Ismét kalap le... :-D

    VálaszTörlés