2010. július 1., csütörtök

Boldog szülinapot, Zsuzsa!

Ismét hastáncos ékszert készítettem. De most nem saját részre. A hastánccsoportunk másik Zsuzsája a hétvégén töltötte be a 25. évét, amit egy szülinapi bulival ünnepeltünk meg. A csoporttagok kérésére ezzel a nyaklánccal leptük meg a leányzót. Jól fog menni az új fellépő rucijához! :-)))



A nyaklánc alapját már korábban Cielo Design-nál láttam meg, annyira tetszett, hogy mindenképpen ki akartam próbálni. Zsuzsa szülinapja pont kapóra jött ez ügyben. :-) Sajnos elég kevés időm volt az elkészítésre, így ha legközelebb készítem, akkor számos változtatást fogok rajta majd eszközölni, és sokkal jobban el fogok térni az inspiráló képtől. Most nagyon-nagyon hasonlóra sikeredett.
Inspiráció: Cielo Design

9 megjegyzés:

  1. Csodálatos, gratulálok!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép! Csak ámulok és bámulok! Nem utolsó sorban pedig próbálom visszarakni vhogy a leesett állam:)))

    VálaszTörlés
  3. Nem piskóta,gyönyörűt alkottál! Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  4. Le a kalappal! Ismét egy nagyon egyedi ékszer! Gratula!

    VálaszTörlés
  5. Hát ez gyönyörűséges, gratulálok!!

    VálaszTörlés
  6. Juj de meseszép ez!!Még nem is láttam ilyet!!!Ügyes vagy nagyon és ráadásul mekkora munka lehetett te jó éééééééééééég!!!

    VálaszTörlés
  7. Hú de szép! Feltűnő darab és egyedi, ilyen nincs még egy a Földön!!

    VálaszTörlés