2010. július 31., szombat

Apróságok

Mostanában ismét hastáncos fellépésünk lesz, így megint ruhát varrok. A gyöngyökre ne sok időm marad, sajnos. De majd utána...
Ezek itt már jó ideje kész vannak, de valahogy nem volt kedvem fényképezni őket. Most pótoltam. :-)))

Elkészült az első táskalógóm. Szükség volt rá, mert pótolni kellett valamivel a táska húzókáját.
Az inspirációt Try-to-be-better-tól vettem. Szinte még akkor meg is csináltam a bogyókat, amikor nála megláttam ezt a táskalógót. Gyors munka, és kellően funkcionális. :-)






A mini Terrába pedig egyszerűen beleszerettem. Ez az első gyöngyös gyűrű, ami valahogy már mutat a rövid ujjaimon! A türkiz 2AB Swarira meg már nagyon régóta fájt a fogam, csak nem tudtam, hogy mibe kellene beleépítenem. Így most ötvöztem a Terra-vágyamat egy színálommal, és egy remek nyári darabot kaptam eredményül.


10 megjegyzés:

  1. A Terrád meseszép - ez a türkiz swari a kedvencem, a táskadísz gömböcök pedig nagyon cukik! :) Alíz

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik szépséges, de a Terra egyszerűen gyönyörű.Csodálatos színe van!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vagány a gyűrű! A táska is tuti jó! Kriszti (unokatesó)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép mindkettő! a terrád tényleg telitalálat!

    VálaszTörlés
  5. Óóóó! A táskadísz nagyon pöpec lett! Gratula!

    VálaszTörlés