2010. június 13., vasárnap

Angliaban jarok en is I.

Rochester

Eastgate Hause and Garden

Rochesteri var
Ahol inunkba szallt a batorsag. Bementunk, de nem neztuk meg, mert a csigalepcsok elrettentettek.

Egy gyonyoru 100 eves szivarfa es a templom a hatterben.

Ablakreszlet

Gillingham, Chatham

Var


Jellegzetes angol utcareszlet


Belole egy haz


És ami a házak mögött van (sikátorrendszerek húzódnak és a kíváncsiak bekukkanthatnak a zárkózott angolok hátsóudvarába)


Imádják a bejárat előtti előkerertet, még ha nincs is rá hely...


A híres angol kalapok egy vasárnapi misére...


Egy kis érdekesség: egy becsületkasszás múzeum


Örülök, hogy iskolaidőben voltam kint ezért láthattam, hogy a gyerekek még kirándulni is a FEKETE egyenruhájukba mennek.

1 megjegyzés:

  1. Egy-két kép láttam már azt hittem, hogy a tavalyi képeimet raktad fel, aztán észrevettem a különbségeket. Látom az első napotokat azért könnyebb programmal töltöttétek.

    VálaszTörlés