2010. május 29., szombat

Swari kocka 2.

Tudom, hogy már sok ilyen készült, de azért mindegyik egy kicsit más és más. Mindenkié nagyon különleges.
Az elképzelés már nagyon régi és a kabosnok is már nagyon régóta megvoltak hozzá, csak a lendület hiányzott. Azt hiszem ez volt az utolsó kockám (az első után úgy gondoltam, majd a második könnyen fog menni). Talán hiba nincs benne, de végleg el ment a kedvem a kockagyártástól. Mindenkinek le a kalappal aki kockát gyárt. Remélem Ti jobban kedvelitek ezt a mintát.





Minta: Laura McCabe

7 megjegyzés:

  1. Húú pedig nagyon szép! Remélem majd idővel újra kedvet kapcs hozzá, szívesen csodálnék még többet is :)))

    VálaszTörlés
  2. Már én is régóta szemezek ezzel a mintával, de ha ennyire macerás, akkor lehet, hogy lemondok róla. Egyébként csodaszép ékszer lett belőle! :) Alíz

    VálaszTörlés
  3. Júj ez nagyon tuti!Ez nekem nagyon tetszik!Azt hiszem,itt az ideje,hogy én is elkezdjem csinálni!
    Tüneményes!!

    VálaszTörlés
  4. Pedig igazán gyönyörű lett!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon pöpec, imádom a színeit! Nekem is epedve várja az alapanyag, hogy megcsináljam a magam kockáját, csak ahhoz újra neki kellene állnom gyöngyözni. :-D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a kocka :-)
    A lánccal kiegészítve meg egyszerűen csodaszép. Jól mutatna egy kis fekete estélyihez.
    (Én is készítettem egy ezüst-fekete kockát - hangsúlyozom: egyet :-)

    VálaszTörlés