2010. március 25., csütörtök

Átalakítás

Már egy ideje én is kissé átalakítottam a hastáncos övemet, csak eddig még nem volt róla fényképem. Most jutottam hozzá néhány egész jól sikerült fotóhoz. Sajnos a nagyítás nem igazán lehetséges a képek felbontása miatt, de talán a lényeg látszik így is. A lógózást alakítottam át teljesen, és a derék részen kapott egy kis vastagítást az öv. Így már nem kell hozzá a muszlin toldat, hogy látszódjon a fehér díszítés a fehér ruhán. Nekem most nagyon tetszik az egész :-)






A fotókat Koppán Viktor Dávid készítette a 2010-es fehérvári hastánc fesztiválon.

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Egyébként is ez a műfaj nagyon tetszik, szívesen látnék élőben is egyszer!

    VálaszTörlés
  2. Megszenvedtünk/tél vele, de nagyon megérte. Gratula, Böbi!

    VálaszTörlés