2010. március 9., kedd

PIF - 1. nyertesem: Hermike

Elkészültem a PIF ajándékaimmal. És végre sikerült is postáznom őket. :-)))
Hermike volt az első nyertesem. Csak annyi kérése volt, hogy ő inkább medálos típus. Hát decemberben ezt a medált álmodtam meg számára. Majd kiegészítettem egy pár fülbevalóval is.
Amint hallom nagyon tetszik neki. Viseld egészséggel, örülök hogy ilyen örömet okoztam neked. :)





Minták:
Medál: Ildes: Inspiration. Merci beaucoup.
Fülbevaló: Lavinia Zsuzsitól. Köszönöm szépen.

2 megjegyzés:

  1. Szia:-)

    Sztem ennyire még ember nem örült ékszerednek:-)))
    Nem tudok betelni Vele...
    Nagyon hermikes, és nagyon Zsuzsás is:-)))
    Imádom!!!!!!!
    Már csak az marad.... de ha mindig ezt hordom, hogy fogom reklámozni magam.......:-)))))))
    Persze nem hordom mindig, mert ez ünneplős lesz:-)))
    Jaj Zsuzsi annyira köszönöm:-)))))))
    Ellopizhatom a képet hnapig?
    Hnap lefotozom én is:-)

    VálaszTörlés
  2. Szuper szép szettet készítettél! :) Alíz

    VálaszTörlés