2009. április 19., vasárnap

Hastáncruha kellékek

A tegnapi fellépés előtt még az utolsó pillanatokban is készült, de meglettem vele. Az este szuper volt, nagyon jól éreztük magunkat, és nagy sikerünk volt.
Először az övet mutatom néhány képpel, mert az volt a legnagyobb munka.
Az aranyszínű gyöngykupak napocskára széthajtogatva nagy sikert aratott.







A felső részem már februárban elkészült. Így sikerült:



Az ékszerek elég sokfélék lettek. Sok mintából dolgoztam mire összegyúrtam őket, de remélem az őszhang azért látszik bennük. A fülbevaló már szerepelt egyszer. Őt Bottoni ihlette.

A kézdísz közepén Terra van, egy kis "apróságon" rögzítve. A karkötő része pedig Almona ihletésű Ankitt.





A nyakláncban a fülit és a kardíszt kombináltam, és egy memórián rögzítettem.

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok!! Csodálatos lett, gondolom iszonyatos munka fekszik benne, de megérte!!

    VálaszTörlés
  2. Aztamindenit! Tuti mindenki téged nézett, mert ez gyönyörű.

    VálaszTörlés