2009. november 16., hétfő

Baroque Dimensional

Az utóbbi időben ismét elbűvölnek a súlyos darabok. Legutolsó "szerelmeim" egyike Try to be Baroque Dimensional karkötője. Nekem is kellett egy!
Nagy csiszi zabáló, súllya is van, ...de a csillogása az leírhatatlan. Pedig Swari egy darab sincs benne.
És amiért igazán büszke vagyok magamra: képes voltam olyan lazán fűzni, hogy simán(!) meg tudtam formázni ezt a karperecet! (Sajnos a próbadarabom-színmintám túl merev lett, Hugi szerint akár falazni is lehetett volna vele, olyan erős tartása volt. :-( Pedig akkor is megpróbáltam a leírásnak megfelelően lazán fogni a szálat. Brü-hü-hü. De most végre sikerült. :-)))))  )
Danke schön, Sabine!



2 megjegyzés:

  1. Egy csomót nézegettem Try-to-be ilyen karkötőit, de el nem bírom képzelni, hogy ez kényelmes viselet lenne. Pedig nagyon tetszik a struktúrája. Megmutizod majd egyszer élőben? A fotó alapján király! Viszont meglep, hogy ezt lazán kell fűzni... Pedig úgy nézem, áll, mint Katiban a gyerek... :-D

    VálaszTörlés
  2. Ez csodálatos!!! Nekem is fenntartásaim vannak az ilyen súlyos darabokkal szemben, de ezt kipróbálnám...:)

    VálaszTörlés