2012. augusztus 15., szerda

Falunap 2012

 Idén is megrendeztük a Kisfaludi falunapon a gyöngyfűző körrel az egész napos gyöngyfűzést. Testvértelepülésünk ellátogatása alkalmára készítettünk egy kis Kisfaludi értékek című kiállítást. Íme néhány kép:






Én sajnos nem igazán tudtam alkotni, de azért így is jól éreztem magam. Délelőtt a lányokkal együtt fűztünk. A csoportot meglátogatta  Jagasicsné Gábor Ildikó. Remélem jól érezte magát és máskor is ellátogat hozzánk.




Íme a kis csapat (már aki ott volt):


Utána én gyerekeknek tartottam gyöngyös foglalkozást. Nagyon jól sikerült, szinte állandóan ült az asztalnál legalább két gyerkőc, volt amikor négyen is voltak. Még a 15-15 éves korosztály is leereszkedett hozzánk. Íme néhány kép a hangulatról:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése