2011. július 22., péntek

Játék

Pár nappal ezelőtt csatlakozott hozzánk a 200. rendszeres olvasónk. Ebből az alkalomból szeretnénk meghirdetni egy kis játékot. Egy új ékszerünket sorsolnánk ki a játékra jelentkező rendszeres olvasóink közül. Jelentkezés módja: megjegyzés hagyása ennél a bejegyzésnél. Határidő: 2011. augusztus 7.-e 20:00. Sorsolás: 2011. augusztus 8.-e (Ha még nem vagy rendszeres olvasó és mégis szeretnél részt venni, akkor legyél az. Nem kizárólag a régi olvasóink között sorsolunk.)


 

NA MÉG EGYSZER ismételjük át a legegyszerűbb szabályt:
A játék  a RENDSZERES OLVASÓKnak van meghirdetve. A játékra való jelentkezéskor nem feltétel a rendszeres olvasói státusz megléte, de a játék határidejének lejártáig teljesíteni kell ezt a követelményt is.
Annak aki még ismeretlen a "blogspot" világában, a rendszeres olvasó egy olyan személy, aki feliratkozott a blog olvasására.
Névtelen azonosítójú személyekkel nem tudunk mit kezdeni, az ő megjegyzéseiket törölni fogjuk, hiszen semmilyen módon nem teljesítik a játék egyszerű szabályait.
Mindenkitől csak egy szavazatot fogadunk el.
(Többszörös szavazat leadása egy személytől előbb-utóbb kizáráshoz fog vezetni!)

56 megjegyzés:

  1. Én rendszeres olvasó vagyok már rég és jelentkezem. Gratula a 200 olvasóhoz!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!!! Mostanában többször írtam: az ilyen számok sosem véletlenek!
    Jelentkezem a játékra.

    VálaszTörlés
  3. Ilyenkor döbbenek rá, hogy elfelejtek regisztrálni... pedig mindig megnézem az ékszereket, melyek egytől egyig különleges és gyönyörű darabok!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a lehetőséget, boldog lennék, ha én lennék a szerencsés nyertes, mert nagy csodálója vagyok az ékszereiteknek!
    További sok sikert kívánok Nektek!!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a rengeteg olvasóhoz! Jelentkezem a játékra, gyönyörűek az ékszereitek!

    VálaszTörlés
  6. Juj de izgis ..en szeretnek reszt venni a jatekban :)

    VálaszTörlés
  7. Én lennék az első? Jelentkezem, szeretem a meglepetéseket.

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a számos követőhöz. :)
    Örömmel játszok én is a meglepetésért.
    Remélem még sokáig gyönyörködhetünk a szépséges ékszereitekben.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretem az ékszereidet, én is jelentkeznék a játékra.

    VálaszTörlés
  10. Ki nem hagynám a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  11. Én is szeretnék jelentkezni a játékra, ti mindig olyan szép ékszereket készitetek, hogy bármi lehet a meglepetés a nyertes biztosan örülni fog neki:)

    VálaszTörlés
  12. Már régóta követem a blogot, mert mindig meseszép dolgokat lehet itten meglesni! :)
    Gratulálok a 200. olvasóhoz!
    Ja, és jelentkezem a játékra! :)

    VálaszTörlés
  13. A meglepetés mindig jó:)) Játszanék nálad- így sokkal érdekesebb!

    VálaszTörlés
  14. Nagy csodálótok vagyok, bár nem szoktam kommentelni. nagyon örülnék, ha egy D-AND-D ékszer tulajdonosa lennék!:)))

    VálaszTörlés
  15. Ki nem hagynám a lehetőséget - imádom a meglepetéseket, pláne a mesterektől.

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok Nektek!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!

    VálaszTörlés
  17. Szívesen nyerném meg az ajándékot:)

    VálaszTörlés
  18. Szeretem a meglepetéseket,nosza jelentkezem!

    VálaszTörlés
  19. Csodálattal nézem mindig a munkáitokat:)))Ezt a lehetőséget ki nem hagynám:)Kívánok még sok olvasót és sok szép ékszert!!!Panka

    VálaszTörlés
  20. Már évek óta figyelem alkotásaitokat, mégis csak most váltam "hivatalosan" rendszeres olvasóvá. További sok szépséget kívánok! Jövök én is szerencsét próbálni!

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok a sok szép alkotáshoz!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  22. Imádom a meglepetéseket! Nagyon szívesen játszom érte!!!! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok! Jelentkezem a játékra!

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm a lehetőséget.... én is szerencsét próbálok, talán az enyém lehet egy igazi "Domak" ékszer:-)))

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Mivel a gyönyörű ékszereitek osztatlan sikert arattak a kolleganőim között( és persze én sem vagyok közömbös irántuk :))), így jelentkeznék a játékra.
    Hajrá,hajrá!
    Így tovább!
    N. Mónika

    VálaszTörlés
  26. Gratulálok a sok olvasóhoz, és a gyönyörű ékszerekhez!! Én is jelentkezem!

    VálaszTörlés
  27. Gratulálok, s nagyon szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  28. Gratulálok, és további sok sikert kívánok Nektek! Szeretnék nyerni. :)

    VálaszTörlés
  29. Gratulálok a rengeteg olvasóhoz és egyúttal szeretnék jelentkezni a játékra is!
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  30. Gratulálok nektek, hihetetlenül profi ékszereitek vannak, nagyon-nagyon örülnék egy ajándéknak tőletek! :)) Köszönöm a játékot!
    Ági

    VálaszTörlés
  31. Helló!
    Jaj, de klassz lenne nyerni! Gyönyörűségeseket alkottok! :-)
    Üdv: Kinga

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok! Szeretnék jelentkezni én is a játékra! Csodálatos, és nagyon egyedi ékszereitek mindig lenyűgöznek. Szeretnék játszani én is! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  33. Gratulálok a sok olvasóhoz! Jelentkezem a játékra, kiváncsian várom a meglepetést :)))

    VálaszTörlés
  34. Igényes blog, gyönyörű ékszerek....
    Nem meglepő a sok rendszeres olvasó! =)
    Én is jelentkeznék a játékra!
    Gratulálok és további sok sikert!

    VálaszTörlés
  35. Én is, én is, én is!!! Már naggyon izgulok! :)

    VálaszTörlés
  36. Nagyon szép dolgokat alkottok! Biztos a meglepi is az lesz. Szeretnék jelentkezni és gratulálok a blogotokhoz!

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Gratulálok a 200. olvasóhoz. Szeretnék én is játszani. További jó alkotást kívánok.

    VálaszTörlés
  38. Én is szívesen viselném valamelyik ékszereteket! (Kép nélküli azonosítóm van)
    Jutka

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Wow! 214 olvasó! Ügyesek vagytok, gratulálok! :-D

    VálaszTörlés
  40. Tőletek bármilyen ékszert a legnagyobb örömmel viselnék, nagyon-nagyon szeretnék nyerni!!!!
    Gratulálok, és köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  41. Gratula a növekvő olvasótáborhoz!
    Szeretem a meglepit, jövök én is játszani.

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok!
    Nagyon szépek az ékszereitek, így én is játszanék bármelyikért...
    (Megint nem sikerült kerek számként regiznem...) De a 219 sem rossz... :)))
    Gratulálok!
    http://amy-kreativ.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  43. Szeretnék én is csatlakozni a játékhoz! :)
    Gratulálok a követőidhez!

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok!
    A játékra szeretnék jelentkezni!
    Üdv: Anna

    VálaszTörlés
  45. 11.én lesz a szülinapom, reménykedek egy meglepiben!! :) Köszönöm a lehetőséget! :)

    http://pomigyongyszemei.blogshop.com

    VálaszTörlés
  46. Grautla a szhép számhoz! És naná, hoyg jövök játszani:)

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok!
    Én csak most találkoztam az oldalatokkal, kezdő blogos vagyok :-)
    Viszont jelentkezem a játékra, nagyon szépek a láncaitok!
    Üdv, Kinga

    VálaszTörlés
  48. Gratulálok a 200-hoz, ami azóta is növekszik! Én is versenybe szállok a meglepiért! :)

    VálaszTörlés
  49. Csatlakozom a gratulálók és a nyerni vágyók népes táborához.

    VálaszTörlés
  50. Ezennel jelentkezem a játékra, kíváncsi vagyok milyen lehet a meglepetés)))
    Követelek agnes2212 néven.

    További szép napot!

    VálaszTörlés
  51. Gratulálok, nagyon tetszenek az ékszereitek, igazán profi munkák. Én is jelentkezem a játékra.

    VálaszTörlés
  52. A játék lezárásra került! Sorsolás holnap...

    VálaszTörlés