2010. december 5., vasárnap

Repi-ajándékok

Mostanában volt néhány olyan esemény, ahol köszönetképpen ajándék-ékszert adtunk a fellépő művészeknek.
Az első ilyen esemény a Kisfaludi Gyöngyfűző Kör kiállításának megnyitója volt. Itt a Duende Flamenco Tánccsoport tagjainak köszöntük meg gyönyörű táncukat ezzel a kis aprósággal.
Tetszett nekik! Próbáltunk úgy játszani a színekkel, hogy illeszkedjen az egyik ruhájukhoz. Szerintem sikerült. :-)


(Minta: Jaycee, az ötletet Almonától kölcsönöztem.)

A másik esemény pedig a múlt hétvégén megrendezésre került Új-Bor Bál volt. Ezt a rendezvényt most már hagyományosan (ez volt a 3.) a Kisfaludi Borbarát Klub rendezi meg minden év novemberében. A nyitótáncot a bálon a Laguna Táncegyesület táncosai adták. A Borbarát Klub vezetőségével jó a kapcsolatunk, így mindet kértek fel, hogy készítsünk valami ajándékot a táncospárok hölgy tagjai számára. Számukra készültek a "Karizmatikus Margarétáim". A Margarétákhoz Dia Charisma medálját fejlesztettem tovább.
Elmondások alapján nagyon tetszett nekik az ékszer. Ennek nagyon örültem!


Aztán készítettem még egy Charisma-t is.
Eredetileg akkor kezdtem el, amikor elveszettem a csincsillámat. Akkor borzalmas színe volt. Nagyon rossz passzban voltam akkor fűzésügyileg.
Majd megerőltettem magamat, és többször szétbombáztam, majd ez lett a végeredmény. Ezzel már egész elégedett voltam. Tombola-tárgy lett a bálon. Remélem tetszik az új tulajdonosának. :-)))




Azt hiszem minden adósságomat törlesztettem végre, amivel ennek a blognak tartoztam. :-)))

5 megjegyzés: