2009. november 16., hétfő

CsK&D szett magamnak

A nyáron készítettem egy kisebb szettet CsK&D-ből Kriszta barátnőmnek. Közös barátnőnk is nagyon beleszeretett, így "lenyúlta" a Swari vegyes-válogatott ötletemet. Csak ő még kicsit csavart rajta, mert jet kaboson helyett jet-hematit kabosont rakott bele. Ebbe a színkombinációba viszont ént szerettem bele őrülten!
Így én is rendeletem magamnak hematit kabosonokat, s végre mostanában volt időm elkészíteteni. A medál láncozása még várat magára, de már használható a félig kész szett. Imádom!!! Andival közösen szerintem nagyon ütős szinkombinációt hoztunk össze! Büszke vagyok magunkra!


1 megjegyzés:

  1. Úúúúúú!!!! :-D Látom, még csavartál egyet a karkötőn - nagyon tetszik, hogy ilyen szivárványos színátmenetest csináltál! Nagyon király! Bizony, a jet-hematit jól mutat benne! :-D

    VálaszTörlés