2009. július 12., vasárnap

Mini szett Peach medállal

A Complex Beads című könyvből eddig még csak Pray-t, az egyik Gaudi-t és az egyik Hold on-t mutattam be, készítettem egy egyszerűbb mintát is: Peach. Ezt már játszi könnyedséggel készítettem el a bonyolult Pray és a kicsit könnyebb Gaudi után.
Az a medál és a hozzávaló fülbevaló, már a múlt hónap közepén elkészült, csak mostanáig vártam, hogy mindenkinek megmutassam, mert unokatestvérem kért valami finoman elegáns darabot leendő menye számára születésnapi ajándéknak. Na ez jó bonyolult mondatra sikerült.
A kép még akkor készült, amikor nem volt türelmem a fotózáshoz. :-((( Ennek ellenére remélem lehet látni, hogy mennyire aranyos, kicsi, kifinomult szett lett belőle.
Készítés közben nagyon beleszerettem, s remélem új tulajdonosának is annyira fog tetszeni, mint ahogy nekem most tetszik.
Kedves Andi! Boldog születésnapot kívánok neked én is!




A medál mintája: Complex Beads / Peach

6 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon finom és elegáns, gyönyörűek a színei is, biztosan sikere lesz!!

    VálaszTörlés
  2. Megesz a sárga irigység! Nagyon profi! :-D

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik az biztos! Megint egy remekmű került ki a kezeid közül!!

    VálaszTörlés
  4. A szülinapos biztos ugyanúgy bele fog szeretni, mint én! Gyönyörű, finom, elegáns darab! Gratulálok hozzá, és még egyszer köszönöm az inspirációt!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! A szívben is van golyó??

    VálaszTörlés
  6. Igen, a szívben is van egy golyó, a minta igényli. Bár anélkül is elég stabil, de azért nem árt neki az extra merevítés...

    VálaszTörlés