2009. március 21., szombat

Serpentine variáció - Verának

Hát, ez nem a szokásos hullámos herringem, mert hibáztam. :-)))
Kicsit unom már készíteni az "alap"változatot, de unokatestvérem ilyet álmodott meg a lányának születésnapi ajándékként, ezért elvállaltam.
Vera kedvelt színe leginkább a fekete ( :-((( ), de még elfogadhatónak tartja a kéket-zöldet is, -így bár tavaszodik,- sötét oliva-metál kék kombinációt választottam, fekete AB csiszikkel.
A fűzés közben hibáztam, mert Hugival éppen az aktuális hírekről beszélgettünk, ezért nem teljesen figyeltem oda, s amikor megint szűkíteni kellett volna, akkor belefűztem még egy csiszit... gyorsan konzultáltunk, s úgy döntöttünk marad ez a megoldás, s váltakoztatva hullámoztatom végig az egész karit. A végén merült fel még egy kis gond, ezzel a hullámmintával túl rövid lett a karkötő, ezért az elejét és a végét is toldanom kellett.
Azt hiszem ez a változat sokkal jobban illik Verához, remélem tetszeni fog neki.

Ehhez az új változathoz kedvet kaptam, azt hiszem lesz még folytatása, s lehet, hogy most már tudatosan fogok kisérletezgetni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése