2011. május 2., hétfő

Safety Handbag by Zsuzsanna Domak

Újabb pályázatra jelentkeztem:  The Urban Beautiful by Swarovski.
Mostmár az én pályamunkámra is lehet szavazni május 17-éig.
Amikor február végén megláttam a pályázatkiírást, akkor nagyon megtetszett, és mivel már régen mérettük meg magunkat, ezért úgy döntöttünk, hogy az én ötleteimmel indulunk a Swari pályázaton, Böbi meg a Beads-Perles versenyén indul.
Sokat dolgoztam rajta. Mostanra készült el. (Jó fotóm még most sincs!, majd lesz!)
Most egész elégedett vagyok. Csak kicsit félek, hogy nem lesz meg az elégséges szavazatom a határidőig, ahhoz bejussak az első 50-be, így kérek mindenki, hogy látogasson el szavazni ("Good Effort" 1 pontértéket ér, "Like" 2 pontértéket ér, "Love" 3 pontértéket ér).
Nagyon szeretnék bekerülni az első 50-be, ezeket a pályamunkákat a Közönség választja ki. Után már szakmai zsűri dönt a művek sorsáról. Jó lenne bekerülni az legjobb 20 közé! Kérlek segítsetek.

Majd még teszek fel részletes fotókat is, meg némi beszámolót a készítésről, ha lesz időm. Addig elégedjetek meg ennyivel!



A peyotozott tulipánmotívumokat Norita (Hunyadi Nóra) mintáját alapul véve készítettem.
Hiba történt a modul működésében