2011. május 2., hétfő

Safety Handbag by Zsuzsanna Domak

Újabb pályázatra jelentkeztem:  The Urban Beautiful by Swarovski.
Mostmár az én pályamunkámra is lehet szavazni május 17-éig.
Amikor február végén megláttam a pályázatkiírást, akkor nagyon megtetszett, és mivel már régen mérettük meg magunkat, ezért úgy döntöttünk, hogy az én ötleteimmel indulunk a Swari pályázaton, Böbi meg a Beads-Perles versenyén indul.
Sokat dolgoztam rajta. Mostanra készült el. (Jó fotóm még most sincs!, majd lesz!)
Most egész elégedett vagyok. Csak kicsit félek, hogy nem lesz meg az elégséges szavazatom a határidőig, ahhoz bejussak az első 50-be, így kérek mindenki, hogy látogasson el szavazni ("Good Effort" 1 pontértéket ér, "Like" 2 pontértéket ér, "Love" 3 pontértéket ér).
Nagyon szeretnék bekerülni az első 50-be, ezeket a pályamunkákat a Közönség választja ki. Után már szakmai zsűri dönt a művek sorsáról. Jó lenne bekerülni az legjobb 20 közé! Kérlek segítsetek.

Majd még teszek fel részletes fotókat is, meg némi beszámolót a készítésről, ha lesz időm. Addig elégedjetek meg ennyivel!



A peyotozott tulipánmotívumokat Norita (Hunyadi Nóra) mintáját alapul véve készítettem.

16 megjegyzés:

  1. Szavaztam , valoban love it :) igazan csodaszep .Remelem bekerulsz a palyazatra

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű munka, még szép, hogy Love:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, a tatyód, igazán megérdemled, ha bekerülsz, rajtam biztos nem fog múlni!!:-)))

    VálaszTörlés
  4. Szavaztam!
    Természetesen love! :)
    Gyönyörű szép!
    Fantasztikus munka!

    VálaszTörlés
  5. Megkertem az en forumos barataimat http://www.kki-darany.hu/,hogy szavazzanak es sokan visszajeleztek nekem hogy szavaztak rad:)

    VálaszTörlés
  6. Szuper ötlet! Szavaztam, szerintem ráveszek pár kollégát is...

    VálaszTörlés
  7. Ez a munka fantasztikus, szavaztam is rá, szurkolok nagyon.

    VálaszTörlés
  8. Őőőőrületes!!!! Maga az ötlet is, na és a kivitelezés! Minden elismerésem! Természetesen én is szavaztam, ahogy nézem, nem lehet okod panaszra:)
    Kívánom, hogy sikerüljön elérned a kitűzött célt, megérdemled!!!!

    VálaszTörlés
  9. Engem teljesen lenyűgözött, gratulálok! Szavaztam, és nagyon drukkolok!:))))

    VálaszTörlés
  10. Csúcs! Szurkolok és szavazok!! :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok az interjúhoz, most ismertem meg a blogod, csodaszépeket alkottok, elrohantam szavazni.
    Hát sok sikert, még visszatérek...

    VálaszTörlés
  13. very interesting
    Wish you many articles and ideas for blog
    Hopefully, we are friends

    VálaszTörlés