2010. december 29., szerda

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, Brigi!

December elején az őszi nőiesebb darabjaim után egy erőteljesebb munkadarab jött ki a kezeim közül: a SÁRKÁNYGERINC. Karácsonyi ajándéknak készült, így gondolkodtam rajta, hogy kicsit finomítom még egy kicsit, de nem sikerült. Ez van!
Amúgy imádtam fűzni -gondolom ezért nem is tudtam változtatni rajta-, azt hiszem ebben most nagyon benne voltam. Kicsit féltem, hogy akinek szánom, az nem lesz ilyen elégedett, mint én, de jó fogadtatás érte a "karcosabb oldalamat" is! :-)))







Az inspiráció Sabine Lippert brutál karijaiból és Laura McCabe "szúros" munkáiból jött. Mindkettőjük munkáit szeretem -Laura McCabe szemes sorozatától eltekintve-.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok neked, Brigi!

11 megjegyzés:

  1. Ez brutálisan jó!!! Én imádom! Csak gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szenzációsan néz ki! Jó hogy tetszett az ajándékozottnak, őszintén nekem nem a stílusom, de mint látvány és munka lehengerlő!

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi kari! Nagyon vad! Nem mindennapi, érdekes és különleges, klassz!:)

    VálaszTörlés
  4. absolutley wonderful. it look likes the bracelets from laura mccabe. i love it. happy new year, greets from germany, ruth

    VálaszTörlés
  5. Ezek csodaszépek,brutalitásában is gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés
  6. Valóban brutálisra sikeredett, különleges, egyedi darab. Nagyon tetszik! Egy jó adag extravagancia kell a viseléséhez... :) Alíz

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok Zsuzsa valami fantasztikus nagyon tetszik minda kari mind a nyaklánc igazán egyedit fűztél!

    VálaszTörlés
  8. Annyira de annyira tetszik! Jó volt élőben is látni! Irigykedtem Brigire!:D

    VálaszTörlés
  9. Hát ez tényleg eszméletlen! Persze ismét irigy vagyok! Totál-brutál. :-D

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyszerű ötlet volt, szuperjó lett!!

    VálaszTörlés