2010. február 8., hétfő

Gyöngyhímzéses öv - hastáncos fellépőmhöz

Mostanában kicsit hanyagoltam a gyöngyfűzést. Helyette gyöngy-hímeztem.
Magammal szemben mardt tavaly áprilisról még egy adósságom: akkor nem készült el Shanza gálaműsorára a ruhámhoz tartozó öv. Csak a nyakék. Magában is szépen nézett ki, de azért kellett a fehér egyenrucihoz még egy öv. Most végre elkészültem ezzel is. :-)))
Most már kicsit könnyebb dolgom volt, mert a "tervezéssel" már nem kellett sokat törődnöm, csak megpróbáltam összhangba hozni a kész nyakék mintázatával. Mivel most is időhiánytól szenvedtem, ezért kicsit vissza is kellett butítanom a díszítést, de így is tetszik. S talán egyszer lesz annyi időm, hogy a hiányzó részeket is befejezzem.











11 megjegyzés:

  1. Hú!Mekkora munka!Gratulálok.Biztos szívesen viseled majd:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok munka van benne! Gratulálok, viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  3. Minden elismerésem a Tied!!!! Csodálatos munka, gratulálok!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép ez az öv! Minden tiszteletem a kitartásodért!

    VálaszTörlés
  5. Hűha, nem kis munka lehetett az elkészítése! Nagyon kitartó vagy, gyönyörű lett! :) Alíz

    VálaszTörlés
  6. Zsuzsi! Az agyam eldomom ismét! Gyönyörű! Egyszer kellene egy fotó, amin a nyakékkel együtt viseled! Gartula!

    VálaszTörlés
  7. Nem semmi! Gratulálok és csak irigykedek! A hastáncért és az övért is!:D

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus lett ez az öv! És látom nyakék is van hozzá, jó lenne őket együtt is látni!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűszép! Gratulálok! Biztosan jól mutat rajtad!

    VálaszTörlés
  10. Hú csodálatos lett! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  11. Köszi szépen, aranyosak vagytok!

    VálaszTörlés