2009. október 26., hétfő

Szitakötő, a vágyálmom

Tavaly karácsony körül találkoztam először Sherry Serafini és Heidi Kummli The Art of Bead Embroidery című könyvével. A találkozás eredménye az lett, hogy megvettem ajándéknak a Húgom számára, majd az egész karácsonyunk azzal telt, hogy ebben a könyvben gyönyörködtünk. Azt hiszem ekkor szerelmesedtem igazán bele Heidi Kummli Dragonfly nevű munkájába.
Azóta kerestem a megfelelő anyagokat, hogy nekem is legyen egy saját szitakötőm. Böbi is jól ismerte ez a vágyamat így...
a legfontosabb darabot - a szitakötő mntás üveggombot - szeptember elején a születésnapomra ajándékként megkaptam. Még mindig millió puszi érte!
Az elmúlt másfél hónapban egy nagyobb szetten dolgoztam, ezért félreraktam a hímzés gondolatát. Vártam arra a pillanatra, amikor végleg összeáll a fejemben a saját medáltervem. Múlt hét közepén végre megszabadultam minden kötelezettségtől, a fejem kitisztult, s péntek estére kész is lettem ezzel a csupa-csilli-villi-hangos-súlyos-színes-játékos szitakötős nyakékkel.
Számomra most ez a tökéletes darab...   ...farmerhez és fehér polóhoz!
Imádom!




 

 

 

10 megjegyzés:

  1. Atyavilág....de gyönyörű!!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Észvesztően szééép!!! Lélegzetelállítóóó...!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vagány, gyönyörű. Nagyon-nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Bi-bi-bííí! Én láttam élőben! A fotók nem bírják visszaadni, mennyire pöpec ez az ékszer! A textúrája, a színek, a súlya... Na, erre most már isszonyúú irígy vagyok :-D

    VálaszTörlés
  5. Nem csodálom, hogy imádod, Csodálatos!!!

    VálaszTörlés
  6. egyszerűen csak imádom!!!!!!! és megy szerelésemhez is! :-)))))

    VálaszTörlés
  7. Élőben is fantasztikusan szép!:)

    VálaszTörlés
  8. Zseniális terv és fantasztikus kivitelezés. Nagyon ügyes vagy!!! Csodálatos!

    VálaszTörlés
  9. Tényleg gyönyörű!! Csodaszép lett!!!

    VálaszTörlés