2009. augusztus 16., vasárnap

Sipy blog-ja

Ezúton értesítek mindenkit, hogy Sipos Andi is elindította a saját blogját. Diánál együtt kezdtünk gyöngyfűzést tanulni közel 1 éve, s egy ideje már nyúzom, hogy ő is mutatkozzon be.
Főleg mert így én könnyebben nyomon tudom majd követni az újabb alkotásait.
Ezt elég önző volt tőlem, de szerintem érdemes ránézni a munkáira.

Annyi érdemes róla tudni, hogy igazi peyote-fan. Én mindig elámulok, hogy miket alkot - főleg mert én meg nem csinálnám azokat a mintákat, az idegeimet felőrli a peyot-ozás-.
Imádom a munkáit, a találékonyságát. Bár a színvilágunk csak télen egyezik meg. Ő a sötét színeket kedveli, s minél sötétebb, annál jobb, s a csúcs: matt fekete! Az elmúlt 1 év az mutatja, hogy én évszakfüggően kedvelek bizonyos színeket: nyáron erőteljesen színeseket, télen erőteljesen sötéteket. Hát ez van.

Remélem sikerült kedvet csinálni az ő blogjához is, látogassatok be hozzá is.

Ja, és még egy info: Andi csödei gyöngytáboros fotóján a Húgomat láthatjátok, hiszen a nyitónapon mindhárman "boldogítottuk" a táborozó lányokat. Erről bővebben a korábbi bejegyzésemben olvashattok.

1 megjegyzés:

  1. Köszi szépen az ingyen reklámot - ettől megugrott a rendszeres olvasóim száma! Rendi tőletek nagyon, hogy népszerűsítetek! Nagyon jól esett :-D Ezer puszi!

    VálaszTörlés