2009. június 14., vasárnap

Perdita

Nem igazán használok gyűrűket, mert elég rövidek az ujjaim, s nem mutat rajtuk semmi.
De ez a gyűrű most nagyon tetszik, s pont illek az új blúzomhoz.
Eredetileg csak ezért készítettem el a héten, hogy a pénteki kiállításon egy másik gyűrűt is be tudjak mutatni a Terra mellett. Gondoltam utána ollót kap, mert úgyis "használhatatlan" lesz számomra. De most már megtartom. Nagyon megszerettem, mert nem túl nagy, s egész jól mutat a rövid ujjaimon is. :-)
Hálás köszönet Zsuzsinak, hogy épp akkor rakta fel a mintát, amikor a "gyűrű"-hiányom felmerült, s könnyen el tudtam vele készülni. Nagyon jó volt fűzni!


3 megjegyzés:

  1. I love your designs!!!!!!!! they are so beautiful, congratulations! I invite you to meet in my blog........ hope to hearing from you soon!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy segíthettem. :-) Gyönyörű gyűrűt készítettél.

    VálaszTörlés